חברת ELINE מתרחבת ומחפשת עובדים למגוון משרות ותפקידים בחנויות הרשת, משרדי החברה ובמעבדת השירות, בואו לגדול איתנו ולהיות חלק מחברה במגמת צמיחה מתמדת. אווירה משפחתית ומהנה, תפקידים מגוונים ומאתגרים, תנאי עבודה מעולים ואפשרויות קידום וצמיחה למתאימים!  

 

למרכז השירות המרכזי של החברה דרושים נציגי שירות ומכירה טלפוניים
משרה מספר: 1202

תאור התפקיד: מתן מענה ותמיכה טלפונית לכלל לקוחות החברה המתקשרים למוקד. מעקב אחר ההזמנות המגיעות מאתר החברה ויצירת קשר עם לקוחות האתר לצורך טיפול, חיוב ומשלוח המוצרים. מתן מענה ראשוני לשאלות בנושא שירותי ומוצרי החברה, תיקוני המעבדה ותמיכה טכנית כללית בתחום הסלולר. כמו כן, תיאום בין לקוחות שהתקשרו למוקד הטלפוני לבין סניפי החברה השונים בכל הנוגע לשירותי החברה ולמוצריה.

דרושים לנו אנשים עם זכרון מעולה, גישה למחשבים וטכנולוגיה, ביטחון עצמי בניהול שיחה עם לקוחות ורצון להתקדם ולהתפתח בתחום המכירות והסלולר. את כל השאר אנו כבר נלמד אתכם 

ניסיון קודם רלוונטי:
ניסיון קודם בשירות לקוחות טלפוני – יתרון
הבנה והכרת תחום הסלולר -יתרון משמעות

מיקום: העבודה היא ממשרדי החברה הממוקמים בחדרה. 
שעות פעילות: שעות הפעילות הן בימי א’-ה’ בין השעות 9:00 ל-18:30 וימי שישי (לסירוגין) בין 9:00 ל-13:00.

  

חושבים שאתם מתאימים לתפקיד? רוצים להיות חלק מחברת Eline? 

אנא שלחו אלינו מייל עם הפרטים שלכם, מספר המשרה וקורות חיים ואנו מבטיחים לחזור למתאימים בהקדם! 

כתובת למשלוח קורות חיים:Info@eline.co.il

נשמח לראותכם כחלק מצוות החברה!