שאלה: האם רכישה באתר מאובטחת?
תשובה:
כן,


שאלה: האם פרטי האשראי נשמרים במערכת?
תשובה:
לא,

אנו מסירים את פרטי האשראי מהמערכת בתום טיפול בהזמנה.

 

שאלה: באידה כרטיס אשראי ניתן לקנות ב-eline?
תשובה:
ניתן לבצע רכישה בכל סוגי כרטיסי אשראי, כגון : ישראכרט, ויזה כ.א.ל., ויזה לאומי קארד, דיינרס , מסטר קארד ואמריקן אקספרס.

 

שאלה: בכמה תשלומים אוכל לבצע את הרכישה?
תשובה:
ניתן לבצע עד 12 תשלומים בעסקת קרדיט.


שאלה: האם חייבים לבצע הזמנה דרך האתר?
תשובה:
לא,
בנוסף להזמנה ישירות מהאתר ניתן ליצור אתנו קשר בטלפון 1-700-50-6000.


שאלה: מתי יחוייב כרטיס אשראי שלך?
תשובה:
כרטיס אשראי יחוייב ביום המשלוח.


שאלה: האם ניתן לבטל עסקה?
תשובה:
לקוח רשאי להחזיר את המוצרים שרכש עד 14 יום מיום קבלתם, המוצר יוחזר ככול שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית אשר לא פגומה ומוצר עצמו נטול סימני שימוש כלשהם (לדוגמא: ללא שריטות, שפשופים, סימני נפילה/מכה).

שימו לב !!! חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, קובע כי במידה ובחרת לבטל את העסקה, תוך 14 ימים, רשאית “ELINE” לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם.

כדי להחזיר את המוצרים יש לשלוח אותם בצירוף החשבונית שקיבלת ופירוט הסיבה להחזר לכתובת הבאה: ת.ד.3347 חדרה. החזרת מוצרים יש לתאם מראש. “ELINE” לא תקבל מוצרים בחזרה ולא תבטל העסקה ללא תאום מראש בכתב.


שאלה: האם חברות כרוכה בתשלום?
תשובה:
לא,

לא עולה גרוש.


שאלה: למה כדי להיות חבר בECLUB?
תשובה:
1. חבר/ה בECLUB יוכל לראות את כל ההזמנות שבצעה באתר. לעקוב אחר סטאטוס ההזמנה, לראות פרטי משלוח.

2. יזכה למבצעים ייחודים רק ללקוחות האתר.

3. חברות במועדון תקל על ביצוע הזמנה הבאה באתר.

4. חבר ECLUB יוכל לדרג מוצרים ולשתף לקוחות אחרים בחווית המוצר שרכש.

שאלה: אופן המשלוח של המוצר/ים ללקוח/ה.
תשובה:
מחיר המוצר כולל משלוח.
מוצר/ים נשלח/ים בדואר רשום לכתוב שמצויינת בהזמנה.


שאלה: האם תוכל/י לעקוב אחר המשלוח?
תשובה:
כן,
בעת היציאה של המשלוח, תקבל/י בדוא"ל את מספר החבילה של דואר רשום.
ניתן לבדוק את מיקום החבילה באתר ע"י הזנת מספר החבילה.


שאלה: איך אוכל למצוא אביזרים למכשיר מסויים?
תשובה:

קיימות שתי דרכים

דרך אחת
1. ליחצה על כפתור אביזרים
2. חפש לפי דגם המכשיר.
3. לבחור יצרן של המכשיר (NOKIA,SAMSING וכו’)
4. לבחור את המכשיר שיש ברשותך מתוך בלחיצה על תמונה של המכשיר.
5. בשלב זה ניתן לראות את האביזרים ששייכים לאותו דגם.

עדיין לא מצאת? תפנה/י אלינו info@eline.co.il

דרך שנייה
1. לחיצה על כפתור אביזרים
2. לחיצה לפי סוג אביזר.
3. לבחור קטגוריה שברצונך לחפש (דיבוריות אישיות, סוללות ..)
4. לבחור יצרן (NOKIA, SAMSUNG ..)
5. בכל מוצר כתוב לאיזה דגמים הוא מתאים.

עדיין לא מצאת? תפנה/י אלינו info@eline.co.il


שאלה: מה הן שעות פעילות של שרות לקוחות?
תשובה:

שרות לקוחות עומד לשירותכם בימים א’ עד ה’ בין השעות 9:00 עד 19:00 בטלפון 1700-50-6000
בימי ו’ וחגים משעה 9:00 עד 13:00
ניתן לפנות אלינו בדוא"ל 24 שעות ביממה info@eline.co.il